madeleinespangberg

En helt perfekt dag!!

Kategori:

Helt fantastik bra fredag! Vaknade vid 10.20, Linn hade smsat och frågat om jag ville med till stallet, ofc ville jag det. Så jag for upp ur sängen och slängde i mig lite mat innan Linn stod utanför och väntade, väl i stallet red vi först en tur där jag red repan och efter det hann vi även med en tur där jag fick rida min älsklings Sandor!!

Vid halv två var jag hemma, duscha, äta fixa för att dra vid kvart över två, in på ica köpa tåg kort och hämta paketet från gina, skynda till järnvägskioskrn för att hämta ut paket från hm och sen var jag äntligen färdig, lämna allt hos pappa och nu sitter jag på tåget mot Alingsås och mitt fantastiga jobb:)

Vi hörs kanske senare ikväll, skall försöka skärpa mig, bara så mycket annat som händer just nu, jobbar och när jag kommer hem har jag 100 saker att göra, men ikväll skall jag berätta både om min onsdag och torsdag!! Pussspusss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: