madeleinespangberg

Glad Midsommar

Kategori:

Heej alla mina gullungar, sorry för några dagars uppehåll, har inte haft lusten att skriva. Men nu är det här igen. Idag är det midsommar, min skall ofc firas på hundklubben ihop med min älskling och alla andra goa männsikor där   jag har sett fram emot detta så länge, tog ledigt från jobbet för ca två månader sedan. Inte nog med att det blir en toppen dag idag så kommer hela helgne bli helt fantastisk!
 
Imorgon skall jag och Billy till liseberg, sen skall vi äta gott och efter det spendera natten på ett hotell i Göteborg, på söndagen har jag planerat att vi skall shoppa loss inne på Nordstan och sen äta gott igen ;D
 
Men nu skall jag äta lite mat innan jag och bubbe skall åka till hundklubben!!
 
PussPuss
 
Ps. Jag tar med mig kameran idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: