madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Sitter i älsklingens soffa och ser på DH, han är och gymmar men troligtvis kommer han hem snart.

Idag har vi iaf varit ute på en lång promenad så hundarna sover så enormt gott just nu, Shandy kanske vaknar upp och kommer att ha lite ont i vänster framben, hon slog nämligen i det när hon lekte förrut, hoppas det inte är någon fara! Vi gick till skogen där vovvarna får springa omkring och leka och må perfekt.





Vet inte varför men jag känner mig enromt deppig idag, det är verkligen inte en rolig känsla i livet just nu, hatar att deppa och inte känna samma livsglädje som jag brukar.
Får nog tänka över detta lite och fundera ut varför jag mår som jag mår, men jag kommer på något snart.
Hade velat vara i stallet och krama om stora Sandor, då blir man alltid på mycket bättre humör<3



Nu är det jobb imorgon igen, 8-17 och sen jobbar jag även mån-tors 16.30-02. Sen är jag ledig i tre hela dagar, gud vad jag sett fram emot dessa tre dagarna, har så mycket planer, och hela den helgen kommer bli perfekt!! På fredagen är det midsommar, jag skall ta mina hundar och bara ha världens bästa midsommar. Sen på lördagen bär det av till liseberg med min älskade pojkvän och sen skall vi sova på hotell och på söndagen tror jag vi får ta oss en shoppingrunda i göteborg :)
Men först fem dagar jobb ;D

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: