madeleinespangberg

Good morgon!!

Kategori:

Ja jag lovade ju att berätta lite om min vecka!

Tisdag, Jag jobbade 8-17 när jag kom hem tog jag en lång promenad med Linn och efter det blev det tee mys med min Moa <3 Den dagen hann jag inte med så himla mycket mer.

Onsdagen det var min lediga dag denna veckan, jag gjorde inte så otroligt mycket precis, tvättade kläder, städade lite här hemma, städade hos pappa, promenerade och avslutade kvällen med hotellet ihop med Linn, hade verkligen skit kul :D

Torsdagen var det upp tidigt som gällde, en sväng till Vara. Sedan åka hem och påvägen hem bestämde jag och Moa pizza dejt så, det fick det bli, efter det drog vi till hawaii hålan och badade vovvarna. Nu var det snart dags att åka och jobba 16.30-02 men innan detta hann vi hem till mamma och äta jordgubbar och glass, men sen fick jag bege mig mot jobbet!

Sådär det var väl min vecka lite kortfattat.
Nu har jag precis gått upp på min lediga helgdag, klockan 8.30 inte okej.. Men men skall åka till Billy snartså behövde komma upp i tid annars känns de som att hela dagen går åt att åka tåg.

Nu måste jag snabba mig lite!!
Puss Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: