madeleinespangberg

Liseberg

Kategori:

Heej alla goingar!

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg:), så otroligt tråkigt att åka tåg utan hundarna, att åka till Alingsås är jag ju van vid men ända till Göteborg utan hundarna, guuud va trist. Men nu sitter jag här iaf, skall bli en rolig dag:), älsklingen är redan i Mölndal och så skall vi mötas vid korsvägen för att dra till liseberg, kanske får sälskap av Mikael och hans tös med:)

Går dagen var verkligen toppen på alla vis, hade så enormt roligt, hundklubben är och förblir mitt liv och min fritid!!

Ikväll blir det god mat och en natt på hotell, imorgon skall jag äta mig tjock på hotell frukost!!

Förövrigt har jag beställt hem lite saker till mig själv, olika verkan men tänker inte berätta om dem förren jag testat en månad och se om jag ser nån skilland!!

Hoppas ni får en bra dag där ute och hoppas alla har vädret på sin sida:)

Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: