madeleinespangberg

Nu räcker det, tack!

Kategori:

Hejsan, som om jag inte hade nog med promblem, lilla Junan. 
Junior är en av mina älsta kaniner, hon är det bästa som finns. Helt underbar. 
Man kan pussa och krama på henne massor hon bara njuter och hon kommer alltid fram när man kommer dit. 
Men inte idag, inte idag, fan såg med en gång att något var fel. Efter mycket spekulationer så insåg jag att hon inte kunde stödja så bra på sitt ena bakben. Fan min första tanke var att hon håller på att bli förlamand, haft en kanin som blev det en annan gång, det är hemskt :( Men jag skall försöka se positivt på det hela och hoppas att hon bara legat lite konstig en stund och att det var därför hon har lite ont i benet, hon är ju ändå gammal min underbar skrutta!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: