madeleinespangberg

Tjabba Tjena Hallåå

Kategori:

Hur är läget med er?

Igår kom mina skattepengar, dock blev jag otroligt missnöjd för jag fick INGET för mina resor till och från jobbet, det störde mig sjukt mycket, men sen kollade mamma och hon fick inte heller något för resor till och från jobbet, så nu väntas de skrapt på papprena så jag får veta varför ingen av oss fick. Så skall vi överklaga detta för vi båda har ju lagt bensin och tågkort på våra jobb så jag tycker verkligen vi borde få ut för detta..

Igår kväll var en helt störd kväll på jobbet, det var kaos med stora bokstäver. Var så glad över att ha Johanna där så det rullade på inne i köket iaf. I driven rullade det på något enormt, vart åker folk på en helt vanlig fredag, eller kunde det vara skattepengarna som talade ??

Nu skall jag fixa mig och dra till jobbet och jobba 12-18(18.30), egentilgen 18.30 men skall se om jag kan komma ifrån vid 18 så jag hinner med 18.30 tåget=)

Puss Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: