madeleinespangberg

Vad händer?

Kategori:

Gud vilken dålig uppdatering jag har just nu.. Vet inte riktigt vad som hänt. Får bara inte tummer ur.
Skall verkligen försöka bättra mig:)

I torsdags då, så gav jag allt och lite till, jisses vad jag låg i! Tvättade massor av kläder, diskade, gymmade och på kvällen blev det hundklubben! Agility stod på schemat, och mina hundar skötte sig toppen galoppen!!





Fredagen var det upp tidigt som gällde, gick upp klockan 6, åka till borås och lillebror skulle operera sista tanden. Denna gången var det lite jobbigare för lilleman än vad första gången var. Stackars lillebror, efter detta blev det en sväng på knalleland med lite roliga inköp:)


Två pärmar och en hålslagare, nu skall de bli ordning på sakerna!!


En glassmasking ;D, så som jag letat efter denna!!! Nu är den min<3


Bytte min vita som jag köpte i tisdags till denna istället, kommer köpa en vit framöver igen men ville ha stl s, och det fanns inte i den vita så köpte denna istället, lika nöjd med den och som sagt den är super skön så kommer bli en vit framöver också:)


När vi kom hem från Borås fick jag sova några timmar för att orka med att jobba hela natten. Så jag kom hem klockan 5 från jobbet detta innebar att jag hade sovit 1,5 timma på 23 timmar.. Lördagen sov jag rätt lite, inte alls bra så att säga så gårnatten var seg, men det gick bra, vi sålde på super så hamnade efter, kom inte därifrån förren 4.30 typ. Men men hem och krypa ner intill min älskling som överraskade mig med att komma till Herrljunga,, myspys<3
Idag var jag super duper trött när klockan ringde men det var bara att leva med detta och gå upp.. Idag orkar jag inte laga någon mat utan skall äta mat på max.

Ha en kanon söndag, så hoppas jag att min uppdatering blir lite bättre!!

Puss puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: