madeleinespangberg

Godmorgon!

Kategori:

Här ligger jag och mår inte alls bra, dag två som jag är hemma från jobbet. Det är inte alls kul. Jag har feber, ont i huvudet, snorig och sen så har jag en enorm värk i hela kroppen.
Sorry för att det blivit dåligt uppdatering men jag har verkligen inte varit på skriv humör. Måste verkligen försöka bättra mig. Idag skall jag ge er många inlägg.
Inatt har det snöat ute har jag läst på fb, det innebär att jag inte drar upp persiennerna än på länge. Vill slippa se det. Det är så kallt med snö. Men dock visste jag väl att de skulle komma en gång till. Det är ju ändå bara början av Mars än så länge!
Idag blir de massa soffhäng, goda smooites och varmt tee, till det blir det endel disney filmer. Myspys på hög nivå. Men jag startar dagen med att gå ut med vovvarna så dem får kissa och ta mig en dusch, idag skall jag även sy löshår och förhoppingsvis färga mitt egna hår. Toppen galoppen helt enkelt.
Jag har hittat lite saker jag vill införsakffa, DUMMA MIG.

Jag vet den är förjävla dyr men den är också förjävla snygg. Är helt kär i den, vill verkligen bära en röd skinnjacka till sommaren och denna har fångat mitt intresse totalt. Den kostar runt 2800:-, så det är väl bara att börja spara!!

 

Jag har en grå med mönster på men hade gärna införskaffat en svart och även den som följer.

 

 

 

Denna hade också trivts bra hos mig. Hittat ett ställe med billiga sånna här. Orkar verkligen inte köpa en onepiece till utan den svarta kostar 399:- och den här kostar 549:- mycket behagligare priser :)

Alla andra köper vårkläder och jag vill ha jumpsuits!!

Nee dags för frulle :)

Puss och Kram

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: