madeleinespangberg

Hemma

Kategori:

Det gick jätte bra på hundklubben, utav två rundor på varje hund så fick varje hund en bra runda och det känndes bra iaf. Shandys första runda var klockren, likså Cordy och Ricoh. Shandys andra runda så sprang hon förbi en person, hon genade även över så hon kom till mig innan Leif så sammanlagt missade hon två positioner. Cordy missade en position och Ricoh sprang inte till dem med leversnittar utan till oss med köttbullar istället. Nu ligger iaf vovvsingarna i sitt hörne och sover jätte gott. Dem skall få en bädd där som jag skall köpa på Ullared, då kommer dem ligga mycket nöjdare, nu ligger dem bara på en fårskinnsfäll.

Min helgs har iaf varit helt underbar, saknar min älskling redan som vanligt. Vill aldrig åka därifrån. Så tomt. Sen vill jag inte hem till Herrljunga än. Ett skitställe och jag är mycket glad att jag på tisdag skall åka härifrån igen. Älskar Herrljunga många dagar av året men just nu är jag så trött på folk och fä på detta ställe..

Snart skall jag ta en promenix hem till mamma och äta våfflor och när jag går därifrån ikväll så skall jag ut och gå en promenix lite längre så hundarna sover extra gott inatt!!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: