madeleinespangberg

Jobbjobbjobb

Kategori:

Blir en lång vecka, bara långa dagar i Alingsås, idag 12-20 imon 11-14 och 16-21.30, torsdag blir de 12-20 igen och fredag kör vi passet på 17-04, trött i helgen?? Jag tror de!! Men man lever bara en gång så varför inte leva och ha gott om pengar??:D

Idag började jag dagen med en smootie gjord på bland annat mango, bidde riktigt god! Efter det blev det ett pass på gymmet, koncentrerade mig idag på armar och axlar:) när jag gymmat färdigt unnade jag mig 15min i solariumet, såååå härligt!! Sen åkte jag hem till moder duschade åt och fixade mig..

Nu sitter jag på tåget mot alingsås, valde ofc fel tåg.. Kinnekulletåget kom in samtidigt som sj:s tänkte att kinneK tar jag det stannar ju inte i vårgårda så då spar jag lite tid, då jag lovat att köpa 8liter mjölk till jobbet. Chi och fikon fick jag, sj tåget gick först och vi stod kvar ca 5min på stationen, jättte kul, så nu kommer sj:s tåg in 5 min tidigare, så då kanske jag hade hunnit med bussen till maxi men nu missar jag nog den och får gå istället!!

Puss på er i solskenet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: