madeleinespangberg

Klaga lite

Kategori:

Måste få klaga av mig lite så vill du inte läsa borde du sluta nu:)

Jag är bokad så jag kommer 30mon sent till maxskolan på tisdag. Någon har bokat detta och jag förstår inte varför? Jag hörde iaf av mig till Jonas, han som håller i skolan och berättade att jag blir sen. Hoppas han förstår, då jag inte har med förseningen att göra:P

Sen måste jag få klaga på en sak till, jag tycker jag försöker ställa upp för alla i min omgivning så mycket jag kan, men när det kommer till gentjänster så tycker jag de känns som att de inte är många som ställer upp. Tycker det är så enormt tråkigt. Skall sluta ställa upp för folk. Känns ju meninglöst då man aldrig får något i gentjänst.....

Nu har jag iaf hittat lösnigen me Shandy tis-tors, hon får bo hos mamma så kommer Alex och pappa sköta hennes motion skall även kolla med Johan!! Tur att familj och äldsta vännen ställer upp!!

Nu har jag fått klaga av mig!!! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: