madeleinespangberg

Måndag!

Kategori:

Ingen uppdatering igår inte!! Nee det orkade jag inte, blir så enormt slöö när det gäller lördag och fredags stängingar så söndagen efter blir en trött dag. Gick super igår, jag och Bettan gjorde en kanon stängning, älskar att jobba med den tösen alltså:D

Idag var jag uppe tidigt trots att jag inte somna förren 03 inatt, så gick jag upp 8 och åkte till stallet med Linn, blev tre mysiga skritturer eftersom hästarna hade haft en hård tävlingshelg:) var super mysigt, skrittade barbacka och bara tjöta så det var trevligt!! Sen kom jag hem tog en snabb kopp med Moa och sen blev det mat hos mamma, sitter hos moder än och nu ser jag på sofias änglar!! Skall efter detta åka hemmåt, kanske ta en kvälls promenix och en kopp till med Moa innan jag går mot sängen!!

Imorgon blir de jobb 12-20, men innan jobbet blir de gymmet och en soltur i solariumet!! Hoppas inte jag får de jag tror jag håller på att få, då blir jag sur, det gör så ont, JÄVLA ÖRONinflamation, nejnejnej vill inte ha!!

Hörs kanske senare!!

Puss puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: