madeleinespangberg

Stockholm

Kategori:

Ja efter mycket velande hittade jag fram till maxskolan, träffade massa goa människor och hade ett långt pass med utbildning och föreläsning. Vi har fått ett grupparbete som vi är indelade i gruppen och skall jobba med.

Nu sitter jag på hotellet och bara slappar, fick ett eget rum, det är jävligt skönt på ett vis men samtidigt är det alltid kul att ha någon att prata med. Men är nöjd som det är. Om 25 min skall vi ner och äta middag sen drar vi igång och jobbar med vårt grupp arbete, hoppas det går bra, jag är alltid sådan att jag vill ha mycket gjort på en gång så man kan lugna ner sig och finjustera i slutändan :)

Men nu vet ni hur jag har det, att åka tunnelbana var verkligen inte min grej men jag gjorde det ändå, mycket stolt över mig själv.

Ha det underbart alla söta!!!
Puss och Kram!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: