madeleinespangberg

Tröttissss

Kategori:

Hejsan alla sötnosar!!!
Jag är helt enormt slut, började med att gå upp klockan 6, tvättade två masikner innan Linn kom och vi drog till stallet. Väl i stallet red jag tre hästar ihop med Linn, jag började med Stina sen blev de, Wille och sist Lucca:) Så enormt mysigt att vara i stallet och mysa med hästarna igen!!

När jag kom hem åt jag masssaaaa mat hos mamma och sen drog jag hem och fortsatte tvätta och började städa. Nu har jag städat hela lägenheten och snart tvättat 10 maskiner tvätt. Har ett par st kvar, skall försöka tvätta sängkläderna eftersom jag bytte idag i sängen idag, så ikväll skall jag duscha och tvätta av mig med skrubb och sen härligt bodylotion så det blir sådär extra skönt när man lägger sig sedan. Men innan detta så skall jag ut på en promenix med vovvsingarna=)

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: