madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Har ni sovit gott??

Jag har sovit mycket gott när jag väl kunde somna igår.. Så lätt att bara ligga och fundera på obetydliga saker..

Sen hade jag Moa och Johanna på besök igår så dem gjorde mig jätte pigga och då kunde jag inte somna för det.. Men vem bryr sig om det om 100år.. Hade en super mysig kväll med mina girls!!

Nu väntar jag på tåget mot Alingsås:) idag blir det jobb 8-17, efter det blir de hundklubben:D Längtar suuuuper mycket till fredag, då skall jag hem till min älskling och mysa ihälj mig!!

Tänkte på en sak när jag gick till tåget, mötte nämligen en gammal förälskelse, hur kan det gå så långt att man inte ens kan hälsa längre? Liksom om man var kära och nästan påväg att bli ihop, hur kan det bara sjukna i botten och inte ens ett hej kan man klämma ur sig!! Nästan så man bara kan ställa sig och as garva åt allt.. Menar jag och Adam mitt ex, gjorde slut för 5 år sedan typ men vi pratar och kan uppföra oss som folk.. Förstår mig inte på vissa människor!! Men det kanske bara är jag som är konstig och för trevlig av mig, vad vet jag;D

Nu skall jag sluta skriva, har massa tankar och sånt men nu skall jag fokusera på att göra en grym öppning ihop med Jonte:))

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: