madeleinespangberg

Godmorgon!!

Kategori:

Förlåt för att jag inte blogga igår.. Men fick aldrig chansen.. När jag åkte till och från jobbet så åkte jag bil, pappa körde/hämtade mig.. Satt och prata massor med han istället:) när jag kom hem skyndade jag mig iväg till hundklubben med Ricoh, blev ingen träning utan bara fikande och tjötande:) Efter hundklubben drog jag ut på en joggingtur och efter det föll jag knall fall i sängen och somnade med en gång!!

Hur gick mitt första dpass igår då? Jo det gick kanon i öppningen, jag och Sofie låg sjukt bra till.. Men överlämningen hamnade i andra hand då vi hade att göra i produktionen, så den blev inte så jävla bra precis. Inget att skryta över eller så, kom ifrån en halv timma senare, det var därför jag missade hundklubben!!

Är iaf sjukt nöjd med min viktminskning, innan jag blev sjuk hade jag gått ner 2,3kg på två veckor på tre veckor det är ca 0,8 i veckan. Sen när jag blev sjuk gick jag upp ett kilo då jag var mest stillasittande.. Men imorse när jag vägde mig så stod vågen på -2,6kg sen den 2april.. Så det gjorde mig riktigt glad:)

Nu ropade dem precis ut att tåget är försenat,, kul där. Behöver snyta min näsa och är trött på att sitta på en hård bänk!!

Idag blir de jobb 8-16 och sen hundklubben 19-20.. Behöver inte lägga mina spår idag så kan dyka upp och bara ta dem:) skall testa med lilleplutt idag med och se hur det går:) efter det blir det soooova, sjukt trött!! Skall kolla med Bettan om jag kan jobba 12-20 imorgon istället för 11.30-19.30.. Det hade gett mig en hel timmas extra sömn:)

Puss på er gullungar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: