madeleinespangberg

Goooodmorgon

Kategori:

Det är fredag, jag är lyckligast i världen, för när jag kommer hem ikväll kommer min snygging ligga hemma i min soffa och glo på hockeyn, vet inte om jag är så glad över programvalet men jag är jätte glad för att han är där iaf:) jag hann handla innan jobbet så har köpt sjömansbiff:)

Idag blir det jobb 12-21,, echef pass,, känns jätte bra, trivs som echef;D kommer säkert trivas som d och k inom kort, måste bara komma in i det!!

Imorse började jag dagen med en 40mins pw,, känndes grymt skönt med tanke på gårdagens känslor.. Sen bidde det en stor frukost så nu lär det dröja innan jag blir hungrig så att säga:P

Hoppas ni får en bra dag, jag skall köka med min Bettan så jag lär ha en toppen dag:D puss på er gullisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: