madeleinespangberg

Heeejj alllaaaaa vackra!

Kategori:

Mina underbara sötingar.. Förlåt för att jag inte hört av mig i helgen.. Haft min älskling här, och har ju jobbat så har inte haft tid med bloggen precis :/

Lördagen jobbade jag ju till 21, kom hem och myste med älsklingen vi lagade mat och hade det underbart :)
Lördagen var det upp och hoppa lika tidigt igen och sen dra och jobba. 12-21 vilket slutade med 12-22.20, var helt slut, sålde en sjua i köket själv, visst vet att andra sålt mer men känner mig fortfarande ny på allt detta. Alla kämpade skit bra och sen kom Erik och vi sålde en 10:a och en 7:a till :)

Sen var det hem och mysa ner mig intill min älskling,, söndagen jobbade jag 8-16..
Idag vägde jag mig, och jag har 0,5kg kvar till mitt första delmål :) Sen är det bara några kilo kvar tills mitt slutmål! Fortsätter jag såhär kommer jag nått mitt mål innan semstern :)
KämpaKämpa!!

Ne dags att vakna till liv:), handla mjölk ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: