madeleinespangberg

Hej hallååå

Kategori:

Alla underbara läsare..
Som ni märkte hade jag ett litet uppehåll. Har inte haft någon skrivlust :P
Nu är den tillbaka och jag har massor att berätta, måndag, tisdag och onsdag. Massor har hänt här hemma och på andra ställen här i lille Sverige

Vi börjar med personalmötet/festen..
Bilder beskriver mer än ord, så här kommer bilder :D


Bettan och Erik :)


Grilla :D


Glad Chef :)


Spela kubb, killarna mot tjejerna + jonas ;D


Åka bil med Vickan, Andreas och Linnea :D

Jag och världens gulligaste Linnea :)

Åka på Billy bokhylla ;D


Avslutade kvällen med ett besök på Mangiamo.. Från vänster, Linnea, Andreas, Vickan och Sofie :)
En helt kanon kväll, som avslutades med att min underbara Linn hämtade mig i Alingsås!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: