madeleinespangberg

Leedig

Kategori:

Guuud va skönt att vara ledig!!
Började min morgon med att glo på ett dh avsnitt, sen gick jag ut på en 45mins power walk, efter det blev detett yoga pass:)
Idag käkade jag frukost vid typ 11, samtidigt som jag fixade mig lite lätt!! Nu sitter jag på stationen och väntar på tåget. Personalmötet börjar inte förren 16.30 men jag skall träffa min chef Johanna vid 13.30 så skall vi förbereda:)

Imorgon skall jag upp TIDIGT, skall ut på promenad och till gymmet innan jag tar tåget 10.29 till vara för att möta upp Johanna(min älskade vän) för att spendera dagen i Jönköping, och sen kanske de blir en tripp till Lidköping på kvällen. Detta för att besöka lila ella som har kundekväll, det är rabatt på yankee ljus och sen lottar hon även ut ett ljus:)

Ha en kalas dag!!

Puss pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: