madeleinespangberg

LördagLördag

Kategori:

Idag är det lördag, vi har ätit frukost, hundarna har varit ute och nu sover dem gott.

Vi har räknat över detta med den lägenheten som känndes så perfekt. Men det kommer inte funka alls. Skall vi köpa en ny lägenhet får det max bli på 900 000, så denna som slutar på ett högre pris kommer verkligen inte funka :/

Sjukt trist men men vad skall man göra, får gilla läget och hoppas att allt löser sig ändå.. Jag funderar på om man skall söka sig längre ifrån Göteborg, mot Alingsås.. Men vad vet jag som är liten och dum ;D

Idag tänkte iaf jag gå en längre promenad med mina älsklingar, skall försöka färga håret lite granna, eftersom det är brunt och jag vill vara svarthårig.

Imorgon går min kenza jacka ut på tradera, jag skall vinna om man säger så ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: