madeleinespangberg

Måndag

Kategori:

Heejj förlåt för dålig uppdatering igår, hade ingen bra dag igår så orkade verkligen inte. Tänkte blogga på tåget men där fick jag en utskällning av en sur jävla tant. Hon var på ett himla humör, och gick på mig och sa massor om mina hundar och hur dåligt dem mådde för att vara med mig.. Tyckte verkligen hon betedde sig som en jävla fitta.. Uch va sur jag blev..
Igår blev det även stäning på jobbet. Jag jobbade mitt första k-chefs pass. Det gick bra, glömde dock en hel del självklara saker och det stör mig något enormt. Men men lär ju inte glömma dem någon mer gång  ;)

Snart skall jag och Moa ut och gå en PW, bränna lite fett och tjöta massa tjej tjöt. Jag skall ta tiden hur lång tid det tar att gå en runda så jag vet till nästa gång :)

Sen skall jag hem till mamma och hjälpa henne med lite saker och så skall jag även hinna med att städa hos pappa idag :)

Ha en kanon dag ute i solen:)

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: