madeleinespangberg

Sjukt bra Tisdag!!

Kategori:

Haft världens bästa tisdag på länge spenderat dagen 10-19 med Linn:) vi började med stallet, red tre hästar var, fattar inte hur Linn skulle kunna rida tre till efter det, dem tre som jag red alltså, min rumpa sa verkligen ajajaj när jag hoppade upp på sista hästen.. Idag fick jag rida Tutten/Tussi, (tror den kallades något sånt), ett mycket trevligt sto iaf:) efter det fick jag rida min älskade Sandor, han är världens bästa och kommer alltid vara det, och efter detta blev det Wille också en av hästarna som funnits med en tid. Han har varit hos Linn i lite över ett år nu, fan va tiden går fort!!

Efter detta drog vi hem till mig, laga mat och glodde film och efter det blev det efterätt, riktigt myyys dag!!

Vid 19, drog Linn hem och jag åkte hem till mor och placerade mig i hennes sova där låg jag tills klockan slog 22.. Nu är klockan 23 och jag måste sova!!

Bjuder på lite bilder.. En på Sandors huvud och en på Sandors huvud, Olle och Pilona och Linn och Åttan:)

Puss på er gullungar!!

Imorgon vankas jobb 8-17, d chef:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: