madeleinespangberg

Tisdag

Kategori:

Vi fortsättar att berätta om min Tisdag:)
Jag skulle upp tidigt,, eller inte,, jag orkade inte, var helt slut..
Gick upp ur sängen vid nio men tog iaf fortfarande tåget vid 10.29 mot vara..
Där gick jag hem till Johanna och vi rullade mot Jönköping:)
Väl i Jönköping började vi med ett besök på Ikea. Där införskaffade jag, ett 6-pack med sommriga glas. Två stycken matboxar eftersom jag är duktigt och lagar mat nu istället för att äta på jobbet.


Jag köpte även en pläd att sola på, tänkte prova den idag ;) och sen även en handduk i samma färg så det blir snyggt på stranden i sommar :)


Sen gick vi in på a6 och kollade runt och innen vi lämnade a6 och ikea åt vi mat på ikea, gotti namnam :)
Efter lite mat i magen kände vi att vi var redo att åka in i Jönköping! Besöka Gina stod på schemat. Där handlades, en tunika och en jumsuite, köpte även body butter och body spary, som luktar manog, skall även införskaffa den i body lotion!


Detta var ju en extremt dålig bild, men det kommer bilder när jag har kläderna på mig istället ;)
Efter detta drog vi från Jönköping och åkte till Lidköping istället :P, där drog vi till Lila Ella och handla ett medium ljus och ett vax ljus, nu måste jag bara införskaffa en ljuslyckta för vax ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: