madeleinespangberg

Tjennnaaaa

Kategori:

image description
Helohalojjj!!
Idag blev det inte mycket bloggat!!
Jobbat 12-21!
Började min morgon med en promenix, sen hem och fixa mig lite fin inför jobbet,, närmare sagt, lite grund smink och håret i en knut:P nu sitter jag och väntar på tåget som är sjukt mycket försenat,, vill bara hem!! Måste diska, bläääääää, men har disk på hela köksbänken så nu måste det ske.. Först en varm dusch och hoppas att höftlederna slutar värka så enormt mycket, just nu är den inte snälla:/
Imorgon skulle jag jobbat 20-04 men bytta med Erik så jobbar 12-21, gottgott!! Då hinner jag se eurovision och jag kan krama min pojk hela kvällen, myyyss som bara den!!
Men nu tycker jag tåget får komma så jag kan åka hem och krama min älskling, men först dusch och disk;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: