madeleinespangberg

Vilken lång dag!

Kategori:

Dagen har varit sjukt lång, anmärk att jag börjat använda sjuk mycket;P

Vi åkte då till borås, jag fick köpt min skitsnygga väst.. Vi tog en fika jag köpte blommiga örhängen.. Köpte en present till Samuels pappa. Sen hittade jag en jätte fin klänning som självklart inte fanns i min stl.. Efter detta begav vi oss till eko huset där hade en skoaffär utförsäljning, gissa om det drog i fingrarna,, ett par bruna skinn converse för 600:-, dem gick dock till en annan då jag inte kände att pengarna fanns:P hittade även easytone som jag ville ha på jobbet, men det får med vänta.. Eller tradera:P sedan gick jag in på cubus, även där fanns en sjukt snygg klänning, men den fanns inte heller i min stl... Otur:/

Tänkte nu påbörja mitt bordsletande, öb och jysk stod på tur.. Dock var just den som jag ville ha slut... Osisssss:/ så sur som attan satte jag mig i bilen och mamma säger ring aligsås och kolla om det finns där... Sagt och gjort, där fanns de så vi styrde bilen mot Alingsås.. Bordet införskaffat och likså klännigen från cubus.. Ett styck nöjd Madde satte sig på 19 tåget mot Göteborg och min älskling!!

Nu skall vi sova efter att ha sett Hamilton!! Pussspussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: