madeleinespangberg

17 Oktober

Kategori:

Julafton närmar sig med storm fart:D
 
Heeejj Alla underbara, förlåt för att jag ite hört av mig på ett tag. Eller ja ni har inte hört mycket ifrån mig iaf. Men jag har varit i en jobbig svacka så har verkligen inte ens orkat starta datorn längre. Har de välditg kämpigt med min lilla hand. Den krånglar och går inte alls framåt längre, det pressar än något så extremt phsykiskt. Men jag skall försöka ta mig upp för backen även denna gången, allt går att leva med så länge den jobbiga smärta försvinner. För den är verkligen värst just nu. Men igår var jag ju hos min handspeciallist och fick jobba lite med händerna, hon är inte alls nöjd med min utveckling som just nu är noll. Men vad skall jag göra?, jag försöker och försöker men det funkar inte. Jag börjar faktiskt mer och mer förbereda mig på det värsta, att rörelse förmågan i mitt långfinger aldrig kommer komma tillbaka till ens hälften av vad det var innan. Vad skall man jobba med då? Förstår ni hur mycket man faktiskt använder sina fingrar??
 
Över till något trevligare, började denna dagen med ett stor röjj hemma. Drog ner alla gardinerna för att senare efter maten stryka och sätta upp nya. Efter detta blev det en promenad med Emelie, som precis gått hemåt efter att ha färgat, satt i lös hår och klippt mitt hår, blev sjukt nöjd. Så skönt med långt hår igen. Som sagt nu skall jag snart äta och sen skall lägenheten pysslas om:)
 
Scrapbooking är bra för finger övningar så det skall bli min nya sysselsättning här hemma:))
Det innebär alltså fina kort som man gör själv! Som detta!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: