madeleinespangberg

22/10-12

Kategori:

Idag har jag varit sjuk i 52 dagar. Det var 52 dagar sedan jag skar av mig senan...
 
Inget händer, inget alls så trött på detta. Men vad skall man göra?
Ryggen krånglar nu ju med, så imorgon skall jag till David så skall han få böjja lite i min rygg, hoppas på et positiv skillnad imorgon. Glömde fråga om ja fick ta en promenad imorgon bitti innan behandlingen men har för mig att man inte får göra det för man skall komma "så dålig som möjligt". Men jag tänkte ta Shandy coh Cordy och gå en sväng nu iaf. Så är jag hemma till 20 och kan kolla på tv resten av kvällen. Idag kanske jag skall scrapa lite, skall även beställa hem lite mer roliga saker från en sida, så jag kan göra lite roliga kort:)
 
Men nu skall vi ut och röra lite på fettet!!! Pusss och Kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: