madeleinespangberg

Fiiint det blev<3

Kategori:

Gardiner med en hand, inte okej?
Men nu är det klart och jag lyckats med min lilla hand som inte fungerar som den skall. Men det blev super duper fint. Hissgardinerna var svårast. Rullandet ville inte fungera med ett tumgrepp ;D När gardinerna var färdiguppsatta bidde det en promenad med Bettan, hihi det var trevligt. Tur att det finns telefon när hon bor så långt bort mitt lilla hjärta. Hon är verkligen en männsika som jag är otroligt glad att jag träffade, har verkligen haft ett av de bästa åren i mitt liv med henne. Hon är bäst min bettiii booo<3
 
Nu skall jag äta kvällsmat, två knäckebröd och tee, gottgott. Till det blir det massa tv gluttande:)) Sen skall jag även kolla på julklappar och advenstgardiner:)
 
Puss på er gullungar<3
 
                          Denna hänger i storarummet                       Denna hänger i köket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: