madeleinespangberg

Fredag

Kategori:

Jag åkte med 17.10 tåget framme 17.26!! 
 
Men bestämde mig för att innan jag åkte skulle jag överraska min bästaste mamma:) så jag slog in fyra cupcakes i selofan. Köpte en kartong med marabou hjärtan och ett gulligt kort, där jag bland annat skrev att de fanns thaimat hemma i mitt kylskåp som hon gärna fick ta.. Detta placera jag i bagagen på mammas bil. Sen la jag även en lapp under sterion där de stod kolla i bagageluckan.. Sen skicka jag ett sms och skrev att bilen står på stationen, under sterion ligger en lapp, lääääs den:)) hon blev jäätte glad när hon hittade detta!! 
 
Resan gick super duper bra, Shandy älskade sin nya munkorg som varken skavde eller var jobbig!! Tack Ammi för denna!! Väl framme hos älsklingen så skulle alla hundar pussas med pappa innan jag fick gör de!! På kvällen käkade vi varma mackor och såg på en av de två nya Johan Falk filmerna!! Riktigt mysigt hade vi det! Innan vi somna gick vi även igenom vad vi skulle införskaffa på lördagen, till älsklingens nya Walk in closet! 
 
Men berättar mer om lördagen i ett nytt inlägg, men nu är älsklingen vaken så skall krama om han lite!! Höörs sen, jag lovar:)
 
 
 
En bild på mina bästiskatter!! Det bästa valet jag gjort på länge var att skaffa Texas<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: