madeleinespangberg

Godmorgon :))

Kategori:

Idag är det den 29 Oktober, fatta vad fort tiden går..
Jag har varit skadad i 59 dagar och det har fortfarande inte läkt, inte ens inärheten liksom... 
Inte nog med det är bara 56 dagar kvar till julafton.. Har inte köpt en ända julklapp. Iår har jag faktiskt tänkt göra på ett annat vis när det gäller julklapparna. Jag tänker inte lägga så mycket pengar på varje klapp men det skall finnas en baktanke i allt istället, får väl se hur det går ;)
 
Idag skall jag göra massa vettigt, inget jag tänker tala om för er ifs men ändå:P, lite hemlisar måste man ha ibland. Allt är ju bara för att detta är fel info för vissa männsikor, medans dem som känner mig vet mycket väl vad jag snackar om när jag skriver såhär :P Skall även kolla lite träninskläder och kanske beställa hem något. Jag känner för att ha nya träningskläder. Skall även rensa ur garderoben hemma på träningskläder och renas ur de som inte passar dit. 
 
Igår besluta jag mig för att sluta räkna kalorier. Nu får det vara nog, orkar inte med det längre. 10 veckor har jag räknat och går nu in på min elfte vecka och har nu tagit bort allt kaloriräknande ur mitt liv. Bestämde mig efter att suttit i telefon med Emelie ett tag, så det känns sjukt bra att ta bort det ur mitt liv. Nu skall jag ner 6,1kg till och detta utan att räkna kalorier:) 
 
Det är så mycket känslor att vara hos Billy, en del av mig vill inget annat än att flytta hit, men sen när jag kommer hem vill en annan del aldrig lämna Herrljunga. Men jag tror jag kan övertala den andra delen som jag känner i Herrljunga. Så just nu är det bara en sak som hindrar oss, det är mina katter, katterna som jag älskar något enromt. Billy vill inte ha dem och jag vägrar att ge mig av med dem. Så där står vi och stampar.. Inte alls roligt. Vi kommer ingen vart.. 
 
Nu skall jag dricka upp mitt tee och sen skall jag och vovvarna ut på en liten morgonpromenad:))
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: