madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Min morgon startar bra, försover mig. 

Som tur väckte Emelie mig så jag kunde gå med ut och promenera. Så morgonpromenaden är nu avklarad och jag sitter nermyst i soffan med en kopp te. Inte riktigt redo för att starta dagen än utan tänker bara sitta här tills jag känner mig redo för livet. 
 
Hur mår ni där ute idag då?
Sovit gott?
 
Jag har fortfarande ont i min rygg, och handen är lika usel som vanligt. Börjar bli riktigt trött på att inte kunna avända handen som jag brukade. Det är snart två månader sedan jag skadade den och inget händer. Jätte segt, men imorgon skall jag till läkaren så då kanske han kan ge mig ett svar på varför allt är som det är. 
 
Min söta kisse gjorde något jätte kul igår kväll, han bar nämligen omkring på en av Ricohs leksaker, såg sjuukt lustigt ut. Hihih. Han är ju för underbar min lille plutt<3 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: