madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Frukosten i magen på både mig och vovvarna, vovvarna har även fått sin morgonpromenad. 
 
Nu sitter vi nermysta i soffan och chillar. Ser på film och dricker tee. Myspys på hög nivå. Har även duschat, sjukt skönt, ville inte duscha förren jag fått tag på hår olja. Så igår fick jag tag på det så nu är jag nyduschad också och håret är fyllt med olja.
 
Idag skall Jag diska, det är det stora målet idag, sen skall jag även gå till färgaffären och kolla om dem har färgade papper:) så jag kan scrapa lite mer :D. Födelsedags kort, julkort och lite andra roliga kort. 
 
Jag har verkligen skrivtorka. Vet inte vad jag skall skriva till er längre. Jag kan ju skriva ett långt inlägg om hur ont jag har och så. Men hur kul är det att läsa. Skall kika in på lite klädhemsidor och visa er lite snygga outfits efteråt, vad tycker ni om det?=)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: