madeleinespangberg

Godmorgon :)

Kategori:

Lite sent att säga godmorgon kanske ;)
 
Min morgon började med en promenad med Emelie. Sjuk underbart väder, bara nöjt hela tiden. Luften och allt bara är helt toppen när det är höst.. Ååååå vad jag älskar hösten, så länge de inte regnar :P
 
Idag hade jag tre saker att göra innan jag åker till Mölnal. Jag skulle vika in alla nytvättande kläder, det är typ de värsta jag vet. Mina kläder kan hänga i flera veckor. Gud va lat jag är. Men något jag hatar är att komma hem till en lägenhet där jag har massor att göra så det måste jag bara göra innan jag åker.. Nu är det gjort. Jag har även börjat packa, eller iaf psrida ut allt det som skall packas på golvet, en bra början iaf.. Sen skall jag också diska, också något jag hatar något enormt. Men likadant där, orka komma hem på måndag till ett diskberg, uchh tänk var det skulle lukta,, BLÄÄäÄ!!!
 
Men nu skall jag se på Mannen som talar med hundar, samtidigt som jag packar. Sen blir de thai mat och efter det skall jag snart bege mig till min älskling. Tar nog 16 tåget då 14 tåget känns för tajt. 
 
Pussss
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: