madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Jag och Shandy starta dagen med en morgonpromenad:)
 

Det var sjukt skönt. Shandy tog sig ett dopp i Nossan, så nu ligger hon inpackad i täcke och filatar för att slippa vatten svans.. 
 
Igår gick de sjukt bra på hundklubben. Shandy har aldrig gillat att apportera, det innebär att hon inte heller varit någon bra sakstövningshund. Men igår var hon gryymt duktig, jätte stolt över henne. Hon hämtade sin boll, och kom med den till mig flera gånger. Jätte glad över att hon gjorde de. Sen att hon fortsatte och gjorde klockren lydnad gjorde mig inte ledsen precis. Hon gjorde allt jag bad henne om och hon gjorde de super duper bra<3
 
När jag kom hem igår var jag jätte trött, så orkade inte blogga. Humöret låg verkligen inte på topp. Idag gjorde jag en smygvägning sen förra fredagen har jag minskat 0,6kg. Snart nere på min vikt som jag la på mig när jag hade gottedagar ;D.. 
 
Vid tolv skall jag fixa två naglar. Tumme och pekfinger på höger hand har gått sönder. Så nu skall dem lagas :)))
 
 
Såhär ser Shandy ut för att slippa få vattensvans ;D
 
 
Pusss på världensbästa<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: