madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Vaknade lite tidigare än tänkte, eller rättare sagt kunde inte somna om efter älskingen gick!
Nu har jag precis ätit frukost, tre stycken knäckebröd, gotti namnam :) Dricker fortfarande min gooa kopp te.. Väntar på mamma som kommer om 2 timmar, då skall vi till klädkällaren :))
Imorgon gäller de, imorgon skall vi se om han kan lösa min hand så att den börjar fungera igen. Han skall även få fixa min sjukskrivning, om den skall förlängas vilket den lär göra. Bara denna och en vecka kvar.. Har redan förvaranat dem på jobbet.  
 
Nästa vecka på fredagen är det två år sedan. Två år sedan som du togs ifrån oss. Helt sjukt vad tiden går fort. Känns fortfarande som igår. Saknaden av dig kommer alltid vara lika stor min vackra lilla Malin <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: