madeleinespangberg

Godmorgon denna Fredag

Kategori:

Idag är det Fredag, älsklingen skall komma hit:)
Imorgon skall vi till Alingsås med Emelie ochTobbe, käka på musses och sen gå på lights in alingsås. Så klä sig varmt och sen gå den vackra ljus sträckan på 2,5km :)) Men först skall vi avklara denna Fredag. Jag börjar dagen med vägning. -0,5kg sen sist:) Sammanlagt ligger nergången nu på -5,6kg. Så sjukt stolt över mig själv. Hållt på i 9 veckor och jag har verkligen fortsatt hela tiden. Såhär skall jag fortsätta till mitt mål är nått. Dagens to do, tvätta, diska, städa, rensa bland jeans och shorts, kanske även bland tröjor och linnen med. Ni skall få läsa om gårddagens besök hos läkaren och ni skall även få läsa om agilityträningnen, sen skall jag avslöja mitt nya projekt här i lägenheten:) Har sjukt mycket planer:)) 
 
Men nu skall jag gå ut för mamma kommer snart så skall jag till veterinären med Nona:)
 
PusssPusss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: