madeleinespangberg

Godnatt

Kategori:

2,5 timmars sömn. 
 
Sovit mycket lite, somnade vid 23 och vaknade vid 01.30 av att Shandy spydde. Gick upp och hon hade spytt ner hela hallen och det blev bara värre och värre. Så nu har jag varit vaken sedan dess. Vågar inte somna. Är rädd för att inte vakna när hon behöver mig. Bara om det är så att lägga en hand på henne när hon spyr så vill jag vara där. Efter många om och men så har hon faktiskt nu somnat igen mitt lilla hjärta. Jag sitter och tittar på sex in the city. Tur att de sänds bra tv programm även på natten.
 
Sängen har jag redan bäddat, kommer inte kunna sova förren veterinären fått titta på henne. Börjar med att ringa till Anna här i Herrljunga och har hon inte tid ringer jag vidare i förhoppningar om att Erik skall jobba o Vara, i värsta fall får de bli Tore i Vara. Men gillar Erik enormt mycket mer, han är en sjukt bra veterinär. Hoppas verkligen inte de är något allvarligt. Men om vattnet får stanna o magen som de nu snart gjort i en timma, så kommer nog veterinären säga att jag skall svälta henne i ett dygn och sen ge henne ris eller majsvällning för att få igång magen sakta igen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: