madeleinespangberg

Godnattt

Kategori:

Ja det är vad jag hade velat säga....

Så enormt trött, men kan inte sova. Helt sjukt vad lite rubbning i vardagen kan göra med ens kropp. Denna natten har varit den värsta på länge. Kan verkligen inte förklara hur jobbig den varit. Så less på detta elendiga helvete så jag vet inte vart jag skall vända mig längre. Allt började lite innan 00 inatt. Ja pratade med mamma samtidigt fick mamma ett annat samtal. Det hade hänt igen, person nr2 var borta, dratt till person nr3 som vi kan kalla de här. Jag besluta mig snabbt för att åka dit ihop med mamma och tala person nr2 till rätta. Njaaa kanske inte den bästa iden, blev massa ordkastande och två irriterade bilar som åkte åt varsitt håll. Men de slutade inte här. När jag väl kom hem och skulle sova ringer mamma, "kan du hämta person nr1, det är kaos och person nr2 är påväg hem". Fick inte låna Billys bil så tog cykel och cyklade som en jävla tok hem till mamma tog bilen och drog mot att hämta person nr1 men person nr2 var redan hemma. Jag åkte hemåt, rädd för att faktiskt något har hänt. Låg och vände och vred mig, grät och mådde illa som fan. Somnade inte förren närmare 3. Vaknade imorse runt 7, mådde fortfarande illa som fan. Person nr2 är idag fylld av ånger, men sa igår upp kontakten med mig och mamma. Så hos mig har denne inget att hämta. Jag är så sjukt trött på detta som har pågått i 1,5 månad så jag vill bara försvinna under jorden ett tag och komma upp så är allt som vanligt. Denna drabbar så fel männsikor så det är bara så helt jävla tok fel. 
 
Varför jag väljer att inte skriva några namn är för att det är väldigt personligt, men jag måste verkligen få skriva av mig detta så ni får stå ut. Personerna i fråga vet vilka de gäller och ni som står mig nära ni är medvetna om det också, ni andra får sitta där och vara nyfikna på nytt skvaller.. 
 
I skrivande stund sitter jag och dricker min tredje kopp te, massa ljus är tända här i mitt mysiga kök och stolen börjar faktiskt bli lite hård efter 3 timmar och 40 minuter på den. Älsklingen har vaknat så skall ta min kopp te och krypa ner i sängen intill han lite till och sen är de frukost som gäller. Men innan det skall jag fram och handla lätta till bubben min.. 
 
Senare kommer ett inlägg där jag skall berätta om hela min gårdag som förövrigt var fantastiskt om man bortser från natten:))
 
Pusss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: