madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Lätt att höra av sig när internet lyckades krånglar rätt rejält igår. Ja tröttnade och tänkte höra av mig idag istället.. 
 

Idag började min dag tidigt, gick upp 5.30 för att ta min morgonpromenad, sköönt var det. Det tyckte både Cordy och Shandy också. Efter det bar det iväg för att införskaffa födelsedagspresent till min lillebror. Hittade det jag sökte efter hittade också scrapbooking saker så har gjort mitt första kort idag, självklart skall den jag älskar mest i världen få mitt första kort. Det var riktigt kul att hålla på med detta. Nu skall jag bara införskaffa liten sax och en linjal så att de blir raka linjer. Sen vill jag köpa in lite tjockare papper i vitt, rött, grönt, blått, lila och rosa :) Åååå så roliga det är. Hahaha förvänta er massor av roliga kort framöver ;D
 
Igår besökte jag min skapande av hand grupp. Där vi jobbar med våra händer. Känns egentilgen sjukt onödigt men kan de hjälpa min hand att bli bättre så ofc åker jag dit. Efter det besökte jag jobbet en sväng, snacka lite med chefen. Köpte dippsåser till min sallad som jag skulle äta hemma:) Efter det blev det agility, Shandy blir med och mer ofokuserad, känns som hon inte tycker de är kul längre. Antar att de beror på vårt vattniga underlag på klubben. 
 
Imorse vägde jag mig -0,3kg sen förra veckan.. Sammanlagd viktminskning är nu 5,9kg och total vikt att gå ner till första delmålet är 4,9kg. Efter mitt första delmål skall jag pausa lite känna mig in i kroppen och se om jag vill ner mer eller om jag är nöjd:) Idag har det varit lite ätardag, haft kvällsmys här hemma med massor av vovvsingar. Skall försöka äta nyttigt imorgon istället, kanske lite gotta på kvällen;D
 
Nu skall jag se klart på filmen pusss<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: