madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Nu skall jag gå ner i källaren och ta ur sista maskinen ur torktummlaren.. 
 

Blev en tur till Alingsås dock inget ljus tittande mer spöregnande.. Så vi tog en fika och sen åkte vi hem igen :)
Jag har myst med massa tända ljus hela kvällen. Sen har jag skrivit lite viktiga dokument och kom å nu att jag glömt ett. Får göra det imorgon. Skall även ringa några samtal imorgon. Som till min handspeciallist som skall få höra att efter att hon höll på med mi hand igår så är den svullen och gör jätte ont nu. Känns inte alls bra, gör ont att sträcka vilket det inte gjort innan.. 
Nu skall jag krypa till kojs, imorgon blir det morgonpromenad med Emelie:))
 
 
Skinnjacka: Kenza3. Pälsväst: Ullared. Till detta bar jag en lång kofta, blåa jeans och kängor :)
 
 
 
 
Chai latte<3
 
 
 
 
 
Godnattmys<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: