madeleinespangberg

Lägenhetfix

Kategori:

Åååå jag har så mkt planer för min lägenhet.
Den skall få sig ett lantligt utseende. I detta inlägget får ni läsa om min make over i köket. 
Allt kommer får göras pö om pö men jag har redan börjat lite smått!!
Börjar med att måla köksbordet vitt:)
Till köket har jag köpt en tavellist och på den skall jag lägga dessa tre hjärtan. 
 
 
Kommer bli väldigt mycket baktanke med allt, detta har alltså tagit mig månader att planera. 
Köket kommer gå i väldigt mycket hjärtan, älskar hjärtan<3
 
 
Dessa finingar skall också få en plats i mitt kök. 
 
 
Dessa tre förvarningar passar toppen in på mig, godsaker, te och knäckebröd.. Gottinamnam:)
 
 
Riktigt fina ljusstakar med otroligt fina budskap. 
Kika in senare så kommer ni få se vad planerna är för toan,hallen och storarummet:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: