madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Höst på hög nivå.. 
 
I Mölndal är det super gott väder. Solen skiner men det är ändå svin kallt. Höst väder när det är som bäst. I Herrljunga snöar det, även läst att de snöar i Alingsås. Så det är inte så långt borta. Vi har precis ätit frukost, gottinamnam. Jag sitter nu med en kopp te, min andra faktiskt och slö surfar lite. Skall snart börja fixa iordning mig för idag skall vi åka till Billdal en sväng. Ligger någon park där som vi skulle traska runt lite i :) Efter det blir det ett besök på förlunda torg. Älskling skall kolla på jacka och jag vill hitta en mössa :))
 
Men nu var älsklingen klar :O här sitter jag i ett par sjukt för stora sockar och bara slappar... Dags att röra på slö fettet.. Hörs senare!!
 
Puss och kram från mig och min morgon mysare:))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: