madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Härliga Lördag<3 
Hade en helt fantastisk Lördag:)) Vi började med en tur till Bygg Max, där köpte älskling en mellan skiva till hans nya walk in closet:)) Sen körde vi hem med den skivan, den var gigantisk så fick lämna den innan vi fortsatte vår shoppinglördag:)) Efter detta for vi till Bauhuose (satvning på detta?), där köptes hyllplan och sen tog vi mitt favvoritstopp Ikea:)), där gick vi omkring lääääänge, vi åt mat och hade de super mysigt, älskling köpte lite allt möjjligt till sig pch jag handla tre st tavellister.. Detta är starten på min förändring i lägenheten! Sååå nöjd och det kommer bli såå bra. Skönt att ha bubblan spräckt nu kan jag börja införskaffa de andra sakerna. En efter en. Tänkte börja med det som skall upp på tavellisterna.. Något annat som jag inte gjort än men lovat mig själv att göra under min sjukskrivning, är att framkalla bilder.. Blir morgondagens too doo!! Efter Ikea åkte vi och handla mat på Maxi.. När vi kom hem tog vi en lång promenad, både skönt för mig och mina vovvsingar:))
 
Igår hade ja "äta vad jag vill dag".. Bläää vad mycket gott jag åt, godiset smakade gottinamnam.. Men nu skall jag hem och förbränna jävul! När man får äta vad man vill blir jag sjuk om eggad, dock mår jag sisådär över detta idag men som sagt ny motivation och det är det värt:)) Till kvällsmat igår åt vi kyckling "taccos" riktigt gott var det:)) vi såg även en film minns inte vad den hette,, men bra var den iaf:) Hoppas ni haft en lika bra helg!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: