madeleinespangberg

Lycklig

Kategori:

Tänker ni någon gång på hur bra ni har de:)? 
 

Jag tänker på det rätt ofta, jag är såå lycklig över mitt liv. Trots min skadade hand så vill jag verkligen berätta hur glad och tacksam jag är över livet:) jag har goa underbara vänner. Jag har världens bästa hundar, världens goaste katter. En mor och en far som ställer upp i vått och tort och älskar mig som deras lilla underbara prinsessa! Kan man göra annat än att lee åt vardagen? Ja de kan man, man kan hoppa gapa och skrik av lycka.. Men detta är för personligt så vill inte berätta det så öppet. Men de ovannämnda vet vad menar! Tack för att ni stöttar mig i mina val i livet.. Men nu är jag lyckligare än lyckligast och det är sååå underbart:) så nu fortsätter det på detta spåret och jag kommer simma runt i lycka!! Va bara tvugen att skriva av mig all lycka:D 
 
Pusssss på nosen!
 
 
Vet att ni får se gammla bilder men iPaden går inte ladda upp nya bilder:))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: