madeleinespangberg

Lydnad kurs 9/10

Kategori:

Shandy och Madde, lydnadskurs på västra bitterna..
 
Shandy är min ängel. Hon är det bästa som hänt mig. Jag vill ge henne allt för hon ger mig allt. 
VI började med sakstövning, hon tog två bollar helt klockrent, skall försöka träna detta lite hemma, nu när hon faktiskt tycker de är roligt igen :) Sen körde vi lydnad, Shandy uppförde sig som en elithund. Illblängde i mina ögon hela tiden för att få nya kommandon. Hon hade lite svårt med sitt kommandot men fullt förstårligt då det var blött och geggigt på planen.. Men som sagt hon gick sjukt bra med mig och är så jävla nöjd med denna kursen :)
 
Nu har ni fått veta lite om min lydnadskurs som jag var mycket nöjd med, men nu skall jag pussa på mina hundar, se på efterlyst en krypa ner i sängen för att gå ut och gå med Emelie och Jennifer imorgonbitti :))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: