madeleinespangberg

Måndag 15/10

Kategori:

På något sätt älskar jag måndagar, iaf när man är ledig jämt som jag är nu för tiden. 
 
Sen kanske de inte är så roligt att alltid vara ledig heller, ibland klättrar jag faktiskit på väggarna. Men för det mesta är det faktiskt bara skönt, hade aldrig pallat med att vika hamburgare med denna handen. Hade jag haft ett jobb där man sitter och skriver på en dator hade jag nog kunnat gå tillbaka i arbetet tidigare. Men icke picke, så hemma får jag vara.
 
Morgonen började med en promenad med min underbara gooing Emelie, alltid lika trevligt, prata och förbränna perfekt kombo om man heter Madde, sen hem och gosa ner sig i soffan framför en film :) När filmen var slut fick jag göra något vettigt, bidde att diska det gigantiska berget jag samlat på mig i helgen. Nu väntar jag på reklamen, också något jag börjat med det senaste, älskar att kolla reklam. 
 
Senare blir det fram och hämta ett paket från hm med mina regnstövlar i. Sen skall jag även köpa hårfärg. På Onsdag skall jag troligtvis fixa håret. Emelie skall hjälpa mig! Klippa, färga och sätta i vaxslingor:)) Så andra paket som jag väntar på denna veckan. Paketet med håret, ett paket från jotex med mina höst gardiner, ett paket från tred4you sen väntar jag på ett till men tänker inte avslöja vad. Ni får se när det kommit :D
 
Men nu skall jag damsuga och sen skall jag kolla brevlådan igen;D
 
Hörs sen pusspusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: