madeleinespangberg

Min Lördag

Kategori:

VAR SUPER

Jag, Emelie och Jennifer började med morgon motionen. Sen gick jag och Emelie hem till mig och käka kakor, bytte lite kläder och tjötade almänt mycket ihop med älskling. Efter detta fick vi för oss att fixa/laga naglar sagt och gjort, 15 minuter senare sitter vi hos Cissi. Där satt vi heeeeela dagen, med fem ungar hemma blev det mååånga avbrott. Efter detta sprang vi hem fixade oss på en kvart för att sen åka till Alingsås. Där åt vi skit god mat på musses, huuur gott som helst verkligen. Förrätt bidde de vitlöksbröd och huvudrätt grillad kycklingfile med klyftpotatis och kebabsås.. MUMMSSSS... Efter detta gick vi hela ljus i Alingss slingan i allt regn. Men det var super myys ändå. Sen avslutade vi med glass på max. Var verkligen en hel dag med Emelie, super duper kul hade vi :)) Så jag bugar och bockar för denna Lördagen.. 
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: