madeleinespangberg

Ont

Kategori:

Efter besöket hos handspeciallisten igår har jag rikigt ont... 
 

Det är inte alls kul att gå runt med denna smärtan.. Vill bara att allt skall bli bra igen! Här hemma tvättas det kläder för fullt. Både mina och mammas. Har två maskiner kvar till mig själv och en till mamma. Undra om jag hinner med alla så jag kan åka med pappa till Alingsås och kolla på ljus i alingsås. Sååå mysigt ju :)
 
Idag jag har funderat mycket på vad jag vill göra i mitt liv. Vad vill man bli? vill jag plugga? vill jag göra något jag brinner för? Max har alltid varit ett steg på vägen, mycket längre steg än jag någonsin kunnar tro, jag gick från medarbetare utan ett ända mål i livet till assistent med enormt många mål och drömmar. Helt sjukt vad man helt plötsligt vågar drömma. Detta kan jag tacka min chef för, hon har hjälpt mig enormt mycket. Men sanningen är jag kommer aldrig brinna för att göra hamburgare. Jag brinner för djur och jag brinner för mode, något av dessa skulle jag vilja pyssla med. Djuraffär? Hästskötare? Butiksbiträde? Hunddagis? Sen kan man ju drömma om massa annat. Men allt är ju bara drömmar. Men jag skall göra allt för att uppnå mina drömmar. Kan ju tillägga detta, att jag kommer aldrig lämna mitt jobb på max utan att ha ett mycket bättre erbjudande:)
 
Nu skall jag fortsätta med mitt.. Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: